Cum să creezi și folosești un cont de utilizator pe site-ul www.testcentral.ro, explicat pas cu pas.

Pentru a putea plasa comenzi, pentru a beneficia de promoții și alte facilități este necesar să îți creezi un cont de utilizator pe site-ul www.testcentral.ro. În prezentul articol îți arătăm pas cu pas cum să faci acest lucru. Citește detaliile mai jos și urmărește aici imaginile-ghid.


ACCES

1. Accesează www.testcentral.ro. Privește în partea dreaptă, superioară a ecranului (colțul drept de sus) (imaginile 2 și 3).


INTRĂ ÎN CONT (se adresează tuturor clienților care au plasat și finalizat o comandă înainte de 06.2021) (imaginea 2).

2. Dacă ai achiziționat produse TestCentral înainte de iunie 2021, atunci un cont a fost deja creat pentru tine pe una dintre adresele de email pe care ni le-ai furnizat în trecut. Este important să încerci să actualizezi acest cont (în loc să creezi unul nou) deoarece acest cont conține istoricul achizițiilor tale și îți permite să plasezi direct comenzi de consumabile pentru instrumentele (testele) la care deții deja licența. Altfel, vei putea plasa exclusiv comenzi pentru kituri inițiale (starter's kits, care includ materiale obligatorii la prima achiziție a testului precum manual, ghid sau broșură șamd). Pentru a actualiza acest cont: a) poți încerca să te log-ezi cu adresa de email, solicitând schimbarea parolei; fie, b) ne poți contacta și întreba pe ce adresa a fost creat contul tău.

3. După accesarea contului tău te rugăm să actualizezi informațiile cu privire la client și beneficiar(i) (vezi pașii 6e și 6fși să verifici secțiunea ”Licențe”. Dacă găsești inadvertențe, te rugăm să ne contactezi și vom examina împreună situația. Pentru a putea utiliza contul la capacitate maximă trebuie să ai minim un beneficiar ale cărui licențe să figureze în totalitate în secțiunea desemnată (”Licențe”).


CONT NOU (se adresează tuturor clienților aflați la prima achiziție, fie clienților care au plasat și finalizat comenzi ulterior datei de 06.2021) (imaginea 3)

4. Apasă butonul ”Cont nou” și completează câmpurile formularului: 

a) datele utilizatorului (imaginea 4): nume și prenume; email; parola și verificarea parolei; 

b) datele clientului în funcție de tipul de client: persoană fizică (imaginea 5), fie persoană juridică (imaginea 7)

PF: nume și prenume; CNP; telefon; județ; localitate; adresa domiciliului/oficială;

PJ: denumirea companiei; CUI; J; telefon; județ; localitate; bancă; cont; adresa sediului/oficială;

c) date privind calificarea profesională a beneficiarului (adică a persoanei pe numele căreia se va emite licența de utilizare a testului; de reținut, beneficiari și calificări suplimentare pot fi adăugați/te ulterior din cont) 

PF (imaginea 6): sunt precompletate deoarece în cazul persoanelor fizice clientul este identic cu beneficiarul: domeniul psihologiei, specialitate, nivel de competență, nume, email, telefon;

PJ (imaginea 8): domeniul psihologiei, specialitate, nivel de competență, nume, email, telefon;

d) acordul tău privind Termenii & Condițiile (T&C) (imaginea 9)


5. Apasă butonul ”Creează cont” (imaginea 10) și vei fi redirecționat (imaginea 11) către pagina de confirmare. Pentru a valida atât contul de utilizator, cât și beneficiarul, fiecare dintre aceștia va trebui să își verifice căsuța de email (imaginea 12) și să apese linkurile de acolo pentru activare și finalizarea procesului (imaginile 13-16).


DATELE CONTULUI (imaginea 17)

6. Contul include următoarele secțiuni: setări cont, comenzi, licențiere și altele.

6a. Setări cont

În cadrul setărilor contului poți completa numele și prenumele utilizatorului (adică datele tale de acces la contul de cumpărături), data nașterii și telefonul (vezi imaginea 17).

6b. Setări de siguranță

În cadrul setărilor de siguranță poți modifica sau reseta parola (vezi imaginea 18).

6c. Istoricul comenzilor

În cadrul secțiunii Istoricului comenzilor vei regăsi toate comenzile plasate de la deschiderea contului, numărul, data și ora, totalul de plată, cât și factura lor proformă aferentă (vezi imaginea 19).

6d. Date de livrare

În cadrul secțiunii date de livrare poți adăuga, modifica sau șterge și înlocui adresa la care dorești să îți fie livrate produsele. Câmpurile prevăzute sunt nume, telefon, județ, localitate, adresă (vezi imaginea 20).

6e. Clienți

Secțiunea Clienți permite adăugarea mai multor firme, companii sau instituții în cazul persoanelor juridice, în vreme ce pentru persoane fizice se va adăuga o singură intrare. Sunt permise modificări pe anumite câmpuri (cu excepția celor umbrite - vezi imaginea 21), cât și ștergerea clienților care nu mai sunt de actualitate.

6f. Beneficiari

Secțiunea Beneficiari (imaginea 22) este destinată completării datelor privind calificarea profesională a persoanelor desemnate să utilizeze testele achiziționate de client. Datele care vor trebui furnizate sunt: clientul (selecția clientului din meniul drop-down; numele și prenumele; nivelul de competență și specialitatea CPR; adresa de email și telefonul (imaginea 23). De reținut că un beneficiar va fi afișat în prezenta secțiune doar dacă și-a oferit acordul apăsând linkul de activare primit pe adresa de email furnizată (status: validated). Pot fi adăugate noi specialități aceluiași beneficiar folosind butonul ”Adaugă o nouă specialitate beneficiarului” (imaginea 24).

6g. Licențe

Secțiunea Licențe afișează toate licențele asociate contului de utilizator, prezentând: codul; perioada de valabilitate; instrumentul; beneficiarul (imaginea 25).


ACHIZIȚIE

7. După logarea în cont și parcurgerea pașilor anteriori, pe paginile de produs se va selecta din meniul drop-down afișat deasupra prețurilor, beneficiarul cu care se dorește realizarea achiziției (atenție, în funcție de calificarea și licențele deținute accesul pentru anumite produse poate fi restricționat) (imaginile 26-27). Ulterior, se apasă pe coșul din partea dreaptă a produsului dorit. Dacă operațiunea a decurs cu succes atunci un mesaj de confirmare va fi afișat (imaginea 28).


8. Atunci când comanda este finalizată se va apăsa pictograma coș din partea dreaptă superioară a ecranului (imaginea 29). De aici vei fi redirecționat către fereastra de sumar al comenzii (unde poți face modificări la volumul produselor introducând cantitatea dorită în căsuța desemnată, iar apoi apăsând butonul ”Actualizează coșul”). Atunci când sumarul este corect, poți apăsa butonul ”Pasul următor”. Pasul 2 al achiziției redă precum în imaginea 30 detaliile comenzii: modalitatea de livrare (se poate opta pentru ridicare personală, fie pentru livrare prin curier); informațiile de facturare; metoda de plată pentru care s-a optat (card/transfer bancar). Dacă totul este corect și complet se poate trece la pasul următor unde este redat un sumar final al comenzii (imaginea 31). La pasul următor vei primi un mesaj de confirmare (imaginea 32) și emailul cu detaliile de plată pe adresa căsuței tale poștale electronice (imaginea 33). Urmează instrucțiunile de acolo.

Ai nevoie de mai multe informații?

Ești interesat de anumite produse și îți este necesară descrierea procedurii de achiziție?
Un membru al echipei TestCentral te va ghida, oferindu-ți toate detaliile de care ai nevoie.

Member of the
Giunti Psychometrics International Group

Associate Member of the
European Test Publishers Group

Affiliate Member of
International Test Commission

SUS